ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН
Гаряча лінія клієнтської підтримки Банку
(Пн-Пт 09:00 - 18:00, дзвінки безкоштовні на території України)
0 800 30 30 50
Через суттєве навантаження на гарячу лінію очікування до з'єднання з оператором може тривати довше, ніж зазвичай. Вам обов'язково перетелефонують.
Зворотній зв’язок
Адреса АТ «АСВІО БАНК»
м. Чернігів, вул. Преображенська, 2, 14000
Телефон: 0 800 30 30 50
Ваш телефон має працювати у тоновому режимі
Email: zvernennia@asviobank.ua
Звернення громадян
Для листування: вул. Преображенська, 2, м. Чернігів, 14000
Для подання письмових звернень громадян: вул. Преображенська, 2, м. Чернігів, 14000
Телефон: 0 800 30 30 50
Електронне звернення надсилається на адресу: zvernennia@asviobank.ua
Вимоги до викладення звернень
В усному зверненні на “гарячу лінію” та електронному, громадянин зазначає:
1) прізвище, ім’я, по батькові;
2) місце проживання (повну поштову адресу, на яку надсилається відповідь);
3) контактний телефон;
4) електронну поштову адресу, якщо на неї надається відповідь;
5) суть порушеного питання, у якому міститься інформація щодо банку, діяльності/бездіяльності якого стосується звернення.
АТ «АСВІО БАНК» письмово повідомляє громадянинові про результати розгляду звернення.
Вимоги до оформлення письмових звернень громадян (Закон України "Про звернення громадян")
Процедури обробки та захисту персональних даних (Закон України "Про захист персональних даних")
Порядок розгляду звернень та проведення особистого прийому клієнтів в АТ «АСВІО БАНК»
Звернення громадян з офіційного Інтернет-представництва Національного банку
Запис на особистий прийом: тел. 0 800 30 30 50
Приймальня Голови Правління: бульвар Дружби Народів, 19, м. Київ
Графік особистого прийому громадян
Дні та години прийому | |
Воїнова Людмила Анатоліївна Голова Правління АТ «АСВІО БАНК» |
четвертий понеділок кожного місяця з 11:00 до 12:00 |