МИТТЄВІ ПЕРЕКАЗИ RIA
Корпорація CONTINENTAL EXCHANGE SOLUTIONS, INC. (адреса платіжної організації: 7001 Village Drive, Suite 200 Buena Park, California 90621 USA) – третя за величиною в світі система грошових переказів для фізичних осіб. Компанія входить в групу Euronet Worldwide і має мережу більш ніж 350 000 пунктів обслуговування в 151 країнах Європи, Америки, Східної Азії і Африки, повний список країн і перелік пунктів обслуговування на сайті www.riafinancial.com.
RIA є найпопулярнішою системою переказів в Україну з США, Канади, Італії, Португалії та Іспанії.
Основними перевагами «RIA» є мінімальні комісії та висока швидкість обробки платежів.
Відправлення та виплата грошових коштів за кордон здійснюється в євро, доларах США миттєво.
- Для переказів в іноземній валюті курс обміну валют встановлюється компанією RIA
- Курс обміну доводиться клієнту під час здійснення операції переказу коштів
- Кошти доступні для виплати протягом декількох хвилин після відправки грошового переказу.
- Максимальний ліміт на суму переказу складає 5000 доларів США чи євро, а мінімальний -1,00 долар/євро. Розмір комісії залежить від типу переказу і може складати від 1,2 до 3,5% від суми платежу.
Чому «RIA»?
- Надійність - високий рівень безпеки, що гарантує виплату переказу лише вказаній особі
- Простота - відправнику чи одержувачу не потрібні банківські рахунки у банку (за виключенням випадків, передбачених законодавством)
- Комісію за переказ сплачує тільки відправник, виплата переказу здійснюється безкоштовно
- Отримувач може забрати відправлені йому грошові кошти вже через 5-10 хвилин
Надісланий переказ в міжнародній платіжній системі RIA доступний до виплати протягом 30 календарних днів з дати відправлення переказу.
Скориставшись послугами "АСВІО БАНКУ", Ви можете відправити або отримати свій грошовий переказ через міжнародну платіжну систему RIA в наступних відділеннях:
- Київському відділенні №1 за адресою бульвар Дружби Народів, 19.
- Київському відділенні №3 за адресою проспект Відрадний, 103.
- Київському відділенні №5 за адресою вулиця Будіндустрії, 7.
- Київське відділення №6 за адресою вулиця Межигірська, 79 а
- Київському відділенні №15 за адресою вулиця Січових Стрільців, 23а
Інформацію щодо здійснення переказів системою RIA можна також дізнатися за безкоштовними телефонами Інформаційного центру Банку:
0 (800) 30 30 50 (по Україні), +380 44 394 88 00.
Питання та пропозиції можна також направити на електронну адресу Банку: ел.пошта: sekretar@asviobank.ua
Для відправки грошового переказу необхідно:
- Звернутися в найближчий пункт обслуговування RIA;
- Надати операціоністу паспорт або документ, що його замінює;
- Повідомити операціоністу суму, валюту, країну одержання переказу, ПІБ одержувача;
- Підписати заяву на відправлення переказу та внести грошові кошти в касу;
- Повідомити одержувачу контрольний номер переказу, який Вам повідомить операціоніст і який прописаний на Вашому екземплярі заяви на відправлення переказу.
- Після відправлення переказу, тільки відправник може внести зміни в ПІБ одержувача переказу, якщо має при собі заяву на відправлення переказу та документ, що посвідчує особу. Зміни в переказ можна внести якщо переказ не виплачений одержувачу.
Для отримання грошового переказу необхідно:
- Звернутися в найближчий пункт обслуговування RIA;
- Надати операціоністу паспорт або документ, що його замінює та повідомити контрольний номер переказу;
- Повідомити операціоністу суму і валюту переказу, ПІБ відправника;
- Підписати заяву на отримання переказу;
- Отримати суму переказу в касі пункту обслуговування RIA.
Ліміти на отримання грошових переказів в іноземній валюті, що надійшли із-за кордону:
Виплата переказів, що надійшли із-за кордону |
Без відкриття рахунку в один операційний (робочий) день, якщо сума переказу (переказів) не перевищує в еквіваленті 150 000 грн. |
З поточного рахунку, якщо сума переказу (переказів), що надійшов (надійшли) в один операційний (робочий) день, перевищує в еквіваленті 150 000 грн. |
Порядок вирішення спорів між учасниками та користувачами міжнародної платіжної системи RIA.
Фінансові претензії клієнтів (резидентів або нерезидентів) розглядає та відповідає на них безпосередньо прямий учасник/непрямий учасник міжнародної платіжної системи RIA.
Для вирішення спору клієнт подає заяву-претензію прямому учаснику/непрямому учаснику, який на підставі цієї претензії проводить відповідне розслідування.
У разі необхідності, клієнт надає прямому учаснику/непрямому учаснику необхідні докази, що підтверджують претензію. У разі необхідності прямий учасник/непрямий учасник звертається до міжнародної платіжної системи RIA для вирішення претензії клієнта.
Виникнення спорів між учасниками та/або користувачами не має впливати на виконання належним чином ініційованих операцій переказу коштів. Строк вирішення спорів визначається прямим учасником/непрямим учасником, відповідно до затверджених внутрішніх документів прямого учасника/непрямого учасника.
Прямий учасник/непрямий учасник, що одержав претензію, зобов’язані задовольнити обгрунтовані вимоги заявника.