0 800 30 30 50
УКР ENG
 
 
 
Asvio Bank on Facebook
Asvio Bank on Instagram
 
 



  • заплачу: грн


    отримаю: грн
 

Служба комплаєнс-контролю

asvio bank

АТ "АСВІО БАНК" неухильно дотримується вимог українського та міжнародного законодавства, галузевих і корпоративних правил, професійних стандартів та процедур, оскільки високо цінує власну репутацію надійної та прозорої фінансової установи.

Усі послуги АТ "АСВІО БАНКУ" надаються з дотриманням основ професійної етики та у відповідності з найвищими стандартами якості.

Посадові особи АТ "АСВІО БАНК" виконують свої функціональні обов'язки професійно та добросовісно, прагнучи постійно здобувати довіру наших клієнтів, партнерів та контрагентів.

АТ "АСВІО БАНК" високо цінує своїх клієнтів та напрацьовану репутацію, тому в разі, коли  Вам стали відомі:

  • факти порушень працівником АТ "АСВІО БАНКУ" законодавства України, в тому числі нормативно-правових актів Національного банку України;
  • факти корупційних дій за участю працівників АТ "АСВІО БАНКУ", зловживання службовим становищем;
  • факти неправомірного розкриття банківської та/або комерційної таємниці;
  • факти про конфлікт інтересів за участю працівників Банку;
  • факти неналежної поведінки наших працівників, що можуть зашкодити інтересам АТ "АСВІО БАНК" та його репутації

Ви можете проінформувати нас про це, направивши відповідне конфіденційне, у тому числі конфіденційне анонімне, повідомлення за допомогою використання відповідної Форми повідомлення:

  • Форма конфіденційних повідомлень про неприйнятну поведінку/порушення в діяльності АТ «АСВІО БАНК»;
  • Форма конфіденційних (анонімних) повідомлень про неприйнятну поведінку/порушення в діяльності АТ «АСВІО БАНК», що розташовані нижче.

Будь ласка, зверніть увагу, що повідомлення обов'язково має містити П.І.Б. та посаду особи, дії якої, на Вашу думку, є неналежними, а також дату інциденту. Банк забезпечує захист персональних даних осіб, яких стосується повідомлення про порушення.

Потрібно обґрунтувати факт неналежного виконання посадовою особою АТ "АСВІО БАНК" своїх обов'язків, і, по можливості, надати відповідні докази.

Не розглядаються:

  • Повідомлення, направлені з метою вирішення особистих конфліктів з посадовими особами АТ "АСВІО БАНК";
  • Скарги щодо якості обслуговування. Для цього є окрема опція на сайті АТ «АСВІО БАНК» - «Звернення громадян».

Форма конфіденційних повідомлень про неприйнятну поведінку/порушення в діяльності АТ «АСВІО БАНК»

 
Надаю АТ «АСВІО БАНК» згоду на обробку моїх персональних даних у відповідності до Закону України «Про захист персональних даних».*
captcha
 

Форма конфіденційних (анонімних) повідомлень про неприйнятну поведінку/порушення в діяльності АТ «АСВІО БАНК»

captcha