Стратегія банку
Наше бачення: АТ «АСВІО БАНК» є універсальним банком, діяльність якого націлена передусім на задоволення потреб клієнтів у банківських і фінансових послугах. Усіх своїх клієнтів - як приватних осіб, так і юридичних - ми сприймаємо в першу чергу як конкретних живих людей: власників, менеджерів, співробітників компаній, їхні сім'ї, клієнтів наших клієнтів.
Наша місія: Ми прагнемо стати запорукою успіху наших клієнтів, фактором зростання їхнього добробуту та гарантом впевненості в майбутньому.
Наші цінності: «АСВІО БАНК» уникає популізму та не обіцяє неможливого. Вся діяльність базується на трьох ціннісних основах:
- індивідуальний підхід до кожного клієнта;
- законність і конфіденційність;
- консерватизм в управлінні ризиками.
Наша стратегія спрямована на зміцнення позицій банку на регіональному ринку м.Києва.
Запорукою реалізації стратегії є:
- збільшення капіталу акціонерів
- висока фінансова стійкість
- підтримання іміджу банку
- побудова клієнтського сервісного банку
Показники на 01.01.2022 року:
- Рентабельність капіталу ROE - 5,5%
- Рентабельність активів - 1,8%
- Достатність капіталу Н2 - 41,70%
- Активи - 1664,8 млн грн
- Прибуток - 25,85 млн грн
Наша бізнес-модель: B2b&c. Це принцип відносин з клієнтами, побудований на розумінні, що за бізнесом будь-якого розміру та виду стоять реальні живі люди і саме з ними банк будує глибокі партнерські відносини. Банк є невід'ємною частиною життя клієнтів, надійним фінансовим радником і опорою на всіх етапах їхнього життя.
b2b (business to business) - це бізнес банку для бізнесу клієнтів - суб'єктів господарської діяльності. B2b передбачає надання клієнтам банківських, фінансових та інших послуг для забезпечення їхньої професійної діяльності.
B2С (business to consumer) - це бізнес банку для фізичних осіб, які є власниками та співробітниками клієнтів банку - суб'єктів господарської діяльності, а також членів їхніх сімей, друзів і просто знайомих. B2С передбачає надання клієнтам банківських, фінансових та інших послуг для задоволення особистих потреб, сімейного споживання.